pretty handsome

Tuesday, April 28, 2009

Main teka²

this is how I wear the-identification-as-student tag during exam. I should cover my pix with something since I look so pale (arghh ini semua salah orang yg meng-edit gambar!!) the pale-ness almost the same as the vampires in Twilight. imagine that ;(

so I use frOufrOu's pixellate as distraction. sambil menyelam sambil minum air ;) I'm sure people will ask "Apa benda kat depan kad metrik budak tuh? macam best je" haha rekaan dialog semata-mata. . . tapi few my classmate boleh pulak ckp the above design is ular, anjing & macam² jenis binatang lagi (ROFL!) a bit upset coz that design is SOO noticeable. then nasib ada sorang ckp "Ha, camera kan?"

this is how I promote frOufrOu's pixellate, indirectly though =) design di atas is triceratops. it belongs to dinosaur family, i guess so, not sure then google it ;p

*beg brown di atas semakin 'parah'. sangat berjasa for at least 2 years. ada beg baru menanti di rumah, yet still akan guna this brown beg =)

2 comments:

Shikin Hambali said...

hhehehe hpandai nye adik i......

ular??? where did that come from!! GKK (gelak kuat²....)

nurul farhana said...

ular psl kt lomo tu ada mcm ada brlingkar2. ntahla my frens SANGAT berimaginasi tinggi kot =D

GKK ada dlm kamus tak?? hahaha